مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن

ساخت وبلاگ


نخستین از همگی بایستی بدانید که برای ساخت و ساز کردن یک نرم افزار گوشی، طراحی اپلیکیشن در مشهد فقط نیاز به هزینه ندارید. به عبارت دیگر، زمانی در رابطه ایجاد یک نرم افزار برای تلفن همراه سخن می زنیم، نمی توانیم اصول و ارکان مهم آن را که داشتن یک ایده اساسی میباشد نادیده بگیریم. در واقعیت ساخت‌و‌ساز یک نرم افزار برای تلفن همراه با یک ایده هوشمندانه از طرف یک نفر شروع میشود و بعد این ایده به ندرت دستخوش تحولاتی می‌شود تا این که به مرحله کار می‌رسد. درین نوشته‌علمی روند ایجاد نرم افزار را از نخست تا پایان به هشت مرحله تقسیم بندی کرده ایم که در پایین به آن اشاره می‌کنیم:

مرحله ارزیابی نظرها و هدف ها: در وهله اولیه خیر صرفا یک ایده دیده نشده و دیدنی برای ساخت‌و‌ساز نرم افزار، بلکه یک استراتژی تجاری دارنده جزئیات و مطابقت بر حقیقت از مورد ها ضروری برای ساخت نرم افزار می باشند. بایستی این سوالهای را از خودتان بپرسید: عموم برای به کار بستن از نرم افزار شما چه دلایلی میتوانند داشته باشند؟ نرم افزار شما قرار میباشد چکار نماید؟ این نرم افزار چه مشکلی را حل می‌کند؟ در‌این مرحله می بایست به مجموع این سوالهای جواب داده گردد.
مرحله تحقیق: در‌این مرحله، شما می بایست پژوهش ها جامعی را در مسئله بازار، رقبا و مخصوصاً یوزرها و مشتریانی که مربوط به فعالیت شما میباشند اجرا دهید. پژوهش ها بازار یکی نحوه های اساسی برای شناسایی کردن مشتریان مقصود شما میباشند. در‌این مرحله شما بایستی بدین سوال های جواب دهید: مشتریان شما چه اشخاصی می‌باشند؟ و تعداد آن‌ها چقدر میباشد؟ بعد می‌توانید رقبای اساسی خودتان را معین فرمایید، محصولاتتان را گزینه ارزیابی قرار دهید، استراتژی های مرتبط با رقبایتان را آیتم محاسبه قرار دهید و ملاحظه کنید که درصورتی که که آنان دراین باره پیروز گردیده اند از چه استراتژی هایی به کارگیری کرده اند و در‌صورتی‌که که ناکامی خورده اند چه کسری هایی داشته اند که شما این کسری ها را جبران فرمائید.
مرحله پباده سازی کردن چارچوب اساسی و دقت به تجربه کاربری (UX): درین مرحله ماک آپ ها (Mock-up) ایجاد می گردند تا به پی بردن شرایط یوزرها و همینطور تحلیل این که نرم افزار شما قرار میباشد چکار نماید، یاری نمایند. به‌این فعالیت معماری داده ها گفته می‌گردد. در‌این مرحله شما یک شماتیکی ساخت‌و‌ساز می کنید که تک تک کارهایی که یوزرها ممکن میباشد ایفا دهند را در‌این شماتیک مکان میدهید. همینطور یک چارچوب مهم نیز ساخت‌و‌ساز می‌کنید که اما این چارچوب می بایست انعطاف پذیر باشد و بایستی به طوری ساخته خواهد شد که بتوان آن را در شکل موردنیاز در به عبارتی مرحله های نخستین بازنویسی کرد و مجدد تصحیح نمود.
مرحله تشکیل داد بک اند (Back-end) : اسم دیگر این مرحله، معماری بک اند (نصیب‌هایی از پباده سازی مرتبط با نرم افزار که در معرض روئت کرد قرار نمی گیرد) نرم افزار میباشد. درین مرحله شما می بایست پلتفرم ها و تیم ای از ابزار و تکنولوژی ها و گویش های اپلیکیشن نویسی و سرویس ها را که برای تشکیل داد نرم افزار موردنیاز می‌باشند گزینش نمائید. این مرحله کلید اساسی روند گوناگون ایجاد کرد نرم افزار میباشد و همینطور مهمترین قسمت این روند است. دو نحوه متفاوت برای ساختن یک بک اند وجود داراست: به کار گیری از SaaS تحت عنوان بک اند مانند Firebase، تلفن همراه هاب AWS، کلودکیت (Cloudkit) و یا این که پباده سازی بک اند به طریق ساده. در صورتی شما انتظار داشته باشید که خصوصیت های جدیدی به نرم افزار موبایلتان اضافه گردد و همینطور تعداد کاربرانش ارتقاء پیدا نماید، شیوه دوم بیشتر از طریق نخستین به شما سفارش میشود.  افزودن توابع بیشتر و یا این که عوض کردن آن هنگامی که شما از طریق دوم به کار گیری می‌کنید، سهل وآسان خیس میگردد.
مرحله پباده سازی بصری: در‌این مرحله ورژن‌های مختلفی از پباده سازی ساخت‌و‌ساز می‌گردد. درین مرحله طراح، سه ورژن گوناگون برای نرم افزار ساخت و ساز می کند. همینطور درین مرحله رنگ های مرتبط با اپلیکیشن صورت میگیرند. بیشتر قابل انعطاف افزارها با استعمال از رنگ هایی در محدوده رنگ های آبی‌رنگ و سبز ساخته می گردند.
مرحله کدنویسی و در کنار هم قرار دادن کدها: این مرحله حساس ترین مرحله میباشد. درین مرحله بایستی مجموعه ایجاد نرم افزار در کنار هم بنشینند و کدها را بنویسند. درین مرحله کدنویسان زیر یک راهنمای ظریف و با به کارگیری از اصول و ضوابط و قانون ها ظریف کدها را در کنار هم می نویسند و تلاش می کنند کمترین غلط و نادرست در‌این مرحله اجرا گیرد.
مرحله آزمودن: هنگامی که کدها نوشته شد، مهندسانی که کارشان ضمانت کیفیت مطلوب میباشد، نرم افزار را آیتم امتحان قرار میدهند. مرحله آزمودن نرم افزار نقش اساسی و قابل توجهی را دربین مرحله های ساخت نرم افزار بازی می‌نماید. درین مرحله جنس آخرین فعالیت افزایش پیدا میکند و مجدد گزینه تحلیل قرار می‌گیرد. در‌این مرحله کل باگ ها (Bug) می بایست از در بین بروند.
مرحله تکثیر: بعداز این که آحاد استدلال ها بر روی این نرم افزار شکل گرفت و آحاد نقص های آن برطرف شوید، نوبت به مرحله تکثیر می‌رسد. این مرحله نهایی مرحله ای میباشد که در ساخت و ساز نرم افزار می بایست طی گردد. درین مرحله برای صرفه جویی در طی و معمولی خیس کردن عمل، عالی میباشد که قانون ها مرتبط با تصویب نرم افزار در نرم‌افزار استور مدنظر مطالعه گردد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 171 تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1400 ساعت: 13:58


گام1: تخیل خوب سبب ساز به داشتن نرم افزار خوب می‌گردد
برای اینکه یک نرم افزار تلفن همراه چیره ساخت و ساز فرمائید، اولی چیزی طراحی اپلیکیشن در مشهد که می بایست به خاطر داشته باشید این میباشد که:
-    مشکلی را که به وسیله نرم افزار شما قادر است حل خواهد شد، شناسایی فرمایید
-    در رابطه امکان‌های اپلیکیشن‌تان تصمیم بگیرید
نرم افزار بایستی برای مشتری فوایدی ملموس داشته باشد، به عنوان مثال کاهش هزینه‌ها از روش ارتقا بازدهی، نفع جدید و یا این که بهبود تجربه کاربری.

قدم 2: شناسایی فرمایید
برای تشکیل داد یک نرم افزار چیره بایستی:
-     یوزرها مقصود نرم افزار خویش را به وضوح بشناسید.
یک نرم‌افزار همواره بایستی با در لحاظ داشتن یوزرها غرض آن بسط داده خواهد شد. داشتن دیدی پر‌نور از مجموعه مقصود، نرخ توفیق نرم‌افزار را ارتقا می دهد.
-    پلتفرم‌های تلفن همراه و دستگاه‌هایی را که قرار میباشد پشتیبانی گردد بشناسید
پلتفرم‌های تلفن همراه و دستگاه‌ها بایستی با در لحاظ تصاحب کردن تلاش طاقت فرسا‌افزاری، قدمت باتری، بنیه و اثاثیه جانبی ما یحتاج گزینش شوند. استدلال‌های خاصی که بایستی هنگام تعیین پلتفرم‌های تلفن همراه در لحاظ گرفته خواهد شد مشتمل بر پوشش دهی، پشتیبانی از دستگاه‌ها، کارایی و دیگر امکان‌هاست.
-    سبک فایده را بشناسید
بازار برنامه هیچوقت بدین اندازه نامرتب نبوده میباشد. برای آنکه از این منبع مطمئن گردید و ساخت بهره نمایید، موردنیاز میباشد که گسترش دهنده نرم‌افزار روش قابل قبولی را هماهنگ با نرم افزار برگزیند. سبک‌های متفاوتی از ساخت منفعت از جانب نرم‌افزار‌های تلفن همراه وجود دارااست که مشمول نرم افزار‌های مبلغی، بدون پول‌اساس(فری‌میوم)های نرم افزار جدا و داخل‌اپ‌ای، تبلیغات، اشتراک و حق دانلود میباشد.
این تکنیک‌ها میتواند برای ساخت و ساز فایده به عمل گرفته گردد. با این حالا، راه و روش توسعه و گسترش‌دهنده می بایست با نرم افزار هماهنگ باشد. ضروری میباشد که بسط‌دهنده استفاده کننده را جذب کرده و برای جنبه‌های متعدد نرم افزار پول خرج نماید.


نمودار جزئیات سهم درآمدی

این نمودار جزئیات سهم درآمدی از سبک‌های فایده نرم افزار را آرم میدهد درین مرحله شما همینطور می بایست در رابطه مسائل مالی خویش تصور کنید، چقدر پول می خواهید برای بسط کنار بگذارید، برای بازاریابی و در غایت نشر نرم افزار‌تان چطور؟ 

قدم 3: برنامه خویش را پباده سازی فرمائید
 پباده سازی نرم افزار‌تان نیز از عواملی مهمی میباشد که در توفیق نرم افزار در بازار نقش داراست. یک بسط دهنده نرم افزار می بایست بر روی پباده سازی واسط کاربری و امکان‌های یکسری-لمسی برای دستگاه‌های لمسی تمرکز نماید و استانداردهای پباده سازی پلتفرم را نیز در حیث بگیرد. امروزه تاکید بر روی پباده سازی واسط کاربری ست به دلیل آنکه نقشی حیاتی را در توفیق اپلیکیشن بازی می‌نماید. پباده سازی برنامه روز آپ دیت دوست داستنی‌خیس می‌گردد زیرا تاثیری آنی بر ذهن مخاطب میگذارد و در عین حالا قابلیت و امکان به کارگیری از اپلیکیشن را نیز ضمانت می‌نماید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 194 تاريخ : دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت: 13:33


اینها صرفا یک سری مثال از سوال های بنیادی میباشد که شما بایستی طراحی اپلیکیشن در مشهد قبل از آنکه به تامل پباده سازی یک نرم افزار تلفن همراه باشید برای آن ها جواب هایی بیابید.
یک کدام از معمولی ترین منش ها برای گزینش گویش نرم‌افزار نویسی مطلوب برای پباده سازی نرم افزار ها تعیین مشهورترین گویش نرم‌افزار نویسی جان دار میباشد. مراد از دارای شهرت ترین گویش اپ نویسی زبانی میباشد که اکثر اشخاص به مجرد آنکه به نرم افزار نویسی برای تلفن های یار می پندارند، به سراغ آن می‌روند. در کشور‌ایران اکثر عده ای که به پباده سازی نرم افزار سرگرم می باشند و یا این که جدیدا میخواهند به سراغ این عمل بروند از گویش نرم‌افزار نویسی جاوا به کارگیری می کنند. جاوا یکی مشهورترین و کاربردی ترین گویش های اپ نویسی در سراسر جهان است.
درین نوشته‌علمی یک راهنمای بی نقص برای گزینش گویش نرم‌افزار نویسی مطلوب برای شما آورده گردیده‌است. بعد از تلاوت این مقاله شما خواهید دانست که هرمورد از گویش های نرم‌افزار نویسی برای نرم افزار ها چه مزایا و چه معایبی دارا‌هستند و خواهید توانست با روءیت کرد بازتری به تعیین گویش اپلیکیشن نویسی مطلوب برای عمل خویش مبادرت فرمائید.

1) BuildFire.js :


 

این لهجه نرم افزار نویسی از یک SDK با اسم SDK BuildFire و همینطور از جاوا اسکریپت به کار گیری می کند تا برای یوزرها این قابلیت را آماده نماید که با منفعت گیری از تجهیزات و قابلیت و امکان های بک اند BuildFire با سرعت و کیفیت بالایی نرم افزار های تلفن همراه متبوع خویش را ساخت کنند.

با به کار گیری از BuildFire.js شما می‌توانید 70% از کارهایی که در پباده سازی به طور معمول برای پباده سازی نرم افزار ها موردنیاز میباشد را صرفا با نصب یک سری افزونه به طور معمولی جاری ساختن دهید. در واقع می قدرت بیان کرد که 70% از عمل به طور خودکار اعمال می گردد و شما صرفا بایستی بدانید که تلاش های مشخصی که هر مورد از مشتری ها از نرم افزار خویش توقع دارد چه میباشد و آنها‌را در یک طبقه بندی مشخص و معلوم برای خویش انتخاب فرمایید. بعد از آنکه همت های آیتم انتظار مشتری از نرم افزار گزینش شوید دیگر نیازی به اجرا پباده سازی ها از نخست نمیباشد و شما فقط با استعمال از افزونه ها میتوانید قسمت عمده ای از شغل های مهم را به ایفا برسانید.
این بدان مفهوم میباشد که عمل شما بسیار بی آلایش خیس، سریع خیس و بی دردسر خیس خواهد بود و شما می‌توانید در طول کوتاه تری نرم افزار های بیشتری را ایجاد کنید.
علاوه بر تک تک آنچه که گفته شد BuildFire.js دارنده معماری بسیار انعطاف پذیری میباشد که به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که از هر کادر ورک جاوا اسکریپت که موردنیاز باشد به کارگیری فرمایید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 157 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 13:31


یک ایده یا این که یک خلل برای حل کردن پیدا نمایید
در شرایطی‌که فعلا ایده ساختن یک نرم افزار را در ذهن خویش فراهم دارید، طراحی اپلیکیشن در مشهد می توانید به مرحله آن گاه بروید. ولی در‌حالتی که ایده خاصی برای تشکیل داد نرم افزار در ذهن خویش ندارید به مشکلاتی که فضا خویش می بینید تصور کنید. مطمئناً خیلی زود یک ایده پیدا خواهید کرد. در واقع، از هر چیزی که فضا خویش می بینید میتوانید ایده بگیرید.
کارآفرینان پیروز اشتباهات را طوری حل می‌نمایند که ما حتی‌د‌ر خیلی از موردها به ذهنمان هم خطور نمی‌نماید. کلیه محصولاتی که در حوالی خویش میبینید برای حل یک ایراد به وجود آمده‌اند. به عنوان مثال اتومبیل ساخته شد تا مارا از یک جای به جای دورتری، آن هم در وقتی بسیار کوتاه منتقل نماید. هواپیما هم همین عمل را برای فاصله‌های بسیار وقتگیر‌خیس مانند فواصل در بین کشورها یا این که شهرهای متعدد ایفا میدهد. این ابتکار عمل منجر شد، ایرادات سفرهای یک سری ماهه و حتی چندین ساله‌‌ای که با تلفات انسانی متعددی یار و همدم بود، حل گردد.

نیازها را شناسایی فرمائید
پس از آنکه ایده خویش را گزینش کردید میتوانید بوسیله ابزار «گوگل کیورد پلنر» ملاحظه کنید که عموم به‌دنبال چه چیزهایی می باشند و آیا عموم چیزی در باب با ایده شما سرچ کرده‌‌اند یا این که نه. بدین ترتیب مشخص و معلوم میشود که آیا این ایده حقیقتاً یک نیاز از عموم را حل خواهد کرد. درصورتی که سبب ساز حل اختلال می‌گردد، نیاز چه کسانی را حل می‌نماید و دسته مشتریان شما چه عده ای خواهند بود.

همینطور، می توانید یک شیت فرود پباده سازی فرمایید که ایده نرم افزار شمارا پر رنگ نماید. در‌این برگه فرود حتی میتوانید از یوزرها بخواهید تا انتظاراتشان را از اپلیکیشنی که قرار میباشد پباده سازی خواهد شد ذکر نمایند. برای این مراد خوب میباشد با طرح یکسری سؤالات به انتظارات آنان پی ببرید. فراموش نکنید فهرستی از نشانی اینترنتی جواب‌دهندگان برای ارتباطات بعدی تنظیم نمائید.

سوالهای پایین میتواند در‌این مرحله به شما یاری نمایند:

دقیقاً می خواهید این اپلیکیشن چه کاری اجرا دهد؟
فکر میکنید این نرم افزار چه‌گونه قادر است اعتنا عموم را به خویش جلب نماید؟
این نرم افزار چه مشکلی را می بایست حل نماید؟
چه طور معاش را برای عموم بی آلایش می‌نماید؟
دوست دارید این نرم افزار به چه شکل به بازار عرضه گردد؟


مطالعه بیشتر: شناخت با تبلیغات موبایلی

دیدگاه هدایت یوزرها و خصوصیت‌های گزینه انتظار را معلوم نمایید
بعداز آنکه در مرحله پیشین متوجه شدید که عموم بیشتر چه چیزی را برای به کار گیری می‌پسندند، درحال حاضر نوبت به آن میرسد که جزئیات کالا خویش را روی یک صفحه منتقل فرمایید. زمانی که ایده خویش را روی شیت می‌نویسید کوشش نمائید با جزئیات بی نقص باشد. جزئیاتی مشمول اینکه چه‌طور یوزرها میتوانند به نرم افزار هدایت شوند یا این که خصوصیت‌هایی که یوزرها از نرم‌افزار انتظار دارا هستند. این اقدامات به گسترش‌دهنده امداد می‌نماید تا انتظارات شما از نرم افزار را به طور کاملً فهم نماید و بتواند چیزی مطابقت با آن بسط دهد. برای این مرحله می توانید از ابزارهای wireframing مانند آنچه به‌دنبال مشاهده می کنید به کارگیری فرمایید:

Auxre
Balsamig wireframes
Pidoco
Visio – یکی تولیدها مایکروسافت میباشد
Adobe indesign
Iplotz
eveote – نرم‌افزار آن در اپل استور هم جان دار میباشد
Omni
Gliffy
امکان‌های فرعی و بی‌اهمیت را حذف فرمایید
بعداز مهیا کردن سندی که چگونگی هدایت یوزرها و خصوصیت‌های آیتم انتظار شمارا معلوم می‌نماید، بر قابلیت و امکان‌هایی تمرکز نمائید که قابل حذف شدن می‌باشند. در بالا صرفا ایده اساسی نرم افزار خویش را به مخاطب سفارش دهید؛ خصوصیت‌هایی که اساسی نیستند را بعداً هم می توانید تحت عنوان آپ دیت به نرم افزار اضافه نمایید. این مرحله به شما امداد می‌نماید تا هزینه‌های اول بسط نرم افزار را کاهش دهید و بتوانید سریع‌خیس وارد بازار گردید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 177 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 13:21


موتورهای کاوش در نتیجه ها کاوش به اینترنت‌وب سایت‌هایی که خصوصیت‌های طراحی اپلیکیشن در مشهد فنی خاصی را نماد می دهند امتیاز بالاتری می دهد. برای مثال کانکشن ایمن، پباده سازی برخورد‌گرا یا این که ریسپانسیو و بارگذاری سریع؛ خصوصیت های فنی آیتم اهمیت برای موتورهای جست و جو می باشند. seo تکنیکال تیم اقداماتی میباشد که می بایست اعمال دهید تا مطمئن گردید اینترنت‌سایتتان از دید فنی در‌این مورد ها با خلل مواجه نخواهد شد.

Core Web Vitals نیز برای مثال مورد ها فنی به حساب آورده می شود که به‌دنبال به توضیح آن خوا‌هیم پرداخت. ولی پیش از آن به آنالیز دو گزینه از مهم ترین مواقعی که در سئوی تکنیکال می بایست در حیث بگیرید(سرعت و ریسپانسیو) را اشاره می کنیم:

تاثیر سرعت تارنما بر seo
موتورهای کاوش وب سایت هایی را ترجیح میدهند که سریع بار گذاری شوند: سرعت شیت یک سیگنال مرتبه بندی اساسی در حیث گرفته میگردد. یک سری خط مش برای ارتقاء سرعت تارنما وجود دارااست:

تهیه و تنظیم هاست یا این که خدمت میزبانی پرسرعت و استوار
تهیه و تنظیم خدمت میزبانی مطلوب وب سایت، نقش بسیار مهمی در توفیق پروژه بهینه سازی شما خواهد داشت. به همین استدلال بایستی گونه های میزبانی را بشناسید و مطلوب ترین و مالامال سرعت ترین مورد را برای وبسایت خویش گزینش نمائید. امروزه میزبانی های اینترنت زیر دو سیستم استدلال ویندوز و لینوکس ارائه میگردند. همینطور میزبانی های باصرفه گردیده مانند هاست وردپرس، جوملا و... در دسترس صاحبان تارنما ها جای دارد.

به کارگیری از یک ارائه دهنده DNS سریع
کمترین به کار گیری از اسکریپت‌ها و پلاگین‌ها
سئو وسعت فولدر های تصویری/ویدیویی
فشرده‌سازی صفحه ها اینترنت
کوتاه ساختن کدنویسی‌ها - از هر سیرتکامل مسافت غیر ضروری، شکسته شدن خط یا این که تورفتگی در HTML، CSS و جاوا اسکریپت خویش خلاص گردید (برای داده ها بیشتر دراین مورد به شیت Minify Resources Google رجوع‌نمایید).
ریسپانسیو بودن
داشتن یک تارنما سازگار (ریسپانسیو/ عکس العمل‌گرا) در موبایل گوشی ازروی اختیار وجود ندارد! چون به احتمال زیاد اکثر یوزرها شما از تلفن همراه استعمال می نمایند و در شرایطی‌که یک سایت سریع و سازگار با تلفن همراه نداشته باشید، جايگاه شما جراحت خواهد مشاهده کرد.

سازش با تلفن همراه بخشی از سئوی فنی یا این که تکنیکال میباشد. چون وقتی که یک پوسته وب سایت واکنشگرا برای گوشی دارید، که به صدق تنظیمات شد‌ه‌است، مشکلی برای یوزرها گوشی شما پیش نخواهد آمد. همینطور responsive بودن یک تارنما مساله‌ای میباشد که به علم فنی درخصوص روش تهیه آن نیاز داراست. هر محتوایی که روی دسکتاپ دارید می بایست در تلفن همراه نیز در دسترس باشد.

از سایر پارامترهای دارای اسم و رسم سئوی تکنیکال می‌قدرت به امنیت، وبسایت‌مپ و فولدر ربات تکست و .... اشاره نمود. همانگونه که فراتر گفتیم، اشاره به core web vitals‌خالی از لطف نخواهد بود.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 206 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 13:39


۷. دسترسی شل مشتری
هنگامی که مخاطب بخواهد خریدی اجرا دهد، زیرا نرم افزار شما روی گوشیش طراحی اپلیکیشن در مشهد نصب‌گردیده پس اولی گزینش برای تحلیل بها و خرید شما می‌باشید، به‌مکان سرویس ها یا این که محصولی که میخواد بره دکان و بازار و بخواد بگرده خیلی شل میاد تو وبسایت شما تا در خصوص مال داده ها کسب کنه، عکس هاشو ببینه، بها رو آنالیز کنه و …

هزینه ایجاد کرد نرم افزار:
اکنون برای اخذ نرم افزار نیازی به پرداخت هزینه‌های هنگفت و علم نرم افزار‌نویسی متعددی وجود ندارد و فقط باکمی پرداخت هزینه بابت پباده سازی میتوانیم آن را اخذ کنیم که دربرگیرنده امضا و لوگو و اسم شما نیز می گردد.  نرم افزار به وردپرس متصل میگردد و به هاست و دامنه نیاز داراست. هزینه دامنه‌ی IR هر ساله به طور تقریبً ۷ هزار تومان میباشد و هزینه یک‌هاست مطلوب هر ساله نسبتاًً ۲۰۰ هزار تومان. (اکثری از هاستینگ‌ها دامنه IR را بدون پول برای خریدهاست ارائه می دهند)
نکته: مجموعه ویرا در مسیر اخذ‌هاست و دامنه در کنار شما خواهد بود و مکان هیچ نگرانی برای شما باقی نگذاشته میباشد.


روش تشکیل داد نرم افزار
متناسب با کسب‌وکارتان نرم افزار پباده سازی نمایید:
چنانچه نرم افزار شما به تجهیزات ساکن دستگاه مثل دوربین، میکروفن، بلندگو و… نیاز متعددی داراست. همینطور گرافیک بالا و کیفیت صدا در نرم افزار شما از اهمیت بالایی برخوردار‌است دربین اشکال پباده سازی اپلیکیشن تلفن همراه پباده سازی Native برای شما مطلوب‌خیس خواهد بود. در صورتی‌که برنامه شما یک نرم افزار تجاری میباشد که نیاز متعددی به گرافیک بالا و برنامه کودک ندارد، همینطور محدودیت هنگامی دارید و می خواهید برای پلتفرم‌های متعدد برنامه بنویسید و با کمبود میزان دارایی مواجه می‌باشید، شایسته ترین پباده سازی نرم افزار گوشی برای شما Hybrid خواهد بود. درصورتی‌که در کنار نرم‌افزار به یک وب سایت نیاز دارید، محتواهای متعددی دارید که بایستی به‌شکل یک پارچه بار گذاری شوند و در مرورگرهای متعدد قابل‌مراعات باشند، وقت و هزینه از حق تقدم‌های شماست، شایسته ترین راه‌حل برای شما یک وبسایت عکس العمل گرا یا این که اینترنت نرم افزار می باشد.

شایسته ترین نوع پباده سازی نرم افزار:
در گزینش شایسته ترین اشکال پباده سازی نرم‌افزار گوشی کارکرد و نسبیت مطرح میباشد. هیچ راهکاری مطلق و بدون نقص نخواهد بود. بسته به حالت کسب‌وکار شما بایستی راهکارهای منحصر ساخت‌و‌ساز نرم افزار تلفن همراه برای شما به صورتی به طور کاملً منحصربه‌فرد پباده سازی و پیاده‌سازی گردد. می بایست تمام نقاط قوت و ضعف اشکال پباده سازی نرم‌افزار گوشی را در کنار یکدیگر تفاهم نامه و درنهایت مورد‌ای که به شایسته ترین طریق نیازهای شمارا برطرف خواهد کرد برگزید. تا چندین سال قبل فعال‌ساز‌ی یک اینترنت‌تارنما عالی و کارآمد جهت گسترش کسب‌وکارها کافی بود ولی واقعیت این میباشد که تلفن‌های هوشمند قواعد بازی کسب‌وکار را به صورت  چشمگیری تغییر و تحول داده‌اند و اینک برای توفیق در یک کسب‌وکار در دست داشتن یک نرم افزار مطلوب ضروری به حیث میرسد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 143 تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 ساعت: 13:36

 

 

طراحان نرم افزار وظیفه بهتر جلوه دادن یک اپ را بر عهده دارا هستند. طراحان، مسئول پباده سازی طراحی اپلیکیشن در مشهد مدل کلی اپ میباشند. پباده سازی رنگ، گزینش فونت، پباده سازی و جایگذاری گونه های دکمه‌ها و به کار گیری از ابزارک‌های کاربرپسند کلیه از وظایف یک طراح نرم افزار میباشد.

از کجا بایستی آغاز کرد؟

در صورتیکه تصمیم گرفته‌اید که پباده سازی نرم افزار گوشی را آزمون فرمایید و در یک کمپانی پباده سازی نرم افزار سرگرم به فعالیت گردید، البته مطمئن نیستید که از کجا می بایست آغاز فرمائید، مکان نگرانی وجود ندارد! در‌این نوشته‌علمی، به مواقعی خوا‌هیم پرداخت که برای استارت فعالیت به شما یاری می‌نماید.

برای کدام پلتفرم پباده سازی کنم؟

او‌لین قدم در پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار جواب به‌این پرسش میباشد که می خواهید برای کدام پلتفرم یا این که سیستم دلیل پباده سازی فرمایید. در‌صورتی‌که نو ‌عمل خویش را آغاز کرده‌اید و مطمئن نیستید که شغل با کدام پلتفرم را بیشتر می‌پسندید، پیشنهاد می کنیم سیتم برهان انتخابی را مبتنی بر پلتفرم گوشی خویش تعیین فرمایید. در صورتی‌که از تلفن اندرویدی به کار گیری می کنید، برای اندروید نرم‌افزار پباده سازی نمایید و درصورتی که با iOS فعالیت میکنید، از آنجا آغاز نمائید.

ولی این عمل صرفا برای شروع راه و روش عاقلانه میباشد. کمپانی‌های پباده سازی نرم افزار ترجیح می دهند با پباده سازی عمل نمایند که به هر دو سیستم برهان مسلط میباشد. در حالتی که این خصوصیت را داشته باشید یک راز و گردن از دیگر طراحان نرم افزار فراتر قرار خواهید گرفت.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 159 تاريخ : دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت: 14:25


تلفن همراه‌ها و تبلت‌هایی که از سیستم برهان اندروید به کار گیری طراحی اپلیکیشن در مشهد می‌نمایند، اکثریت دستگاه‌های دیجیتال را دربرگیرنده میشوند. ضمن این که اپ قانونی توسعه و گسترش اندروید یعنی Android Studio تماماً بدون‌پول میباشد و استعمال از آن هیچ هزینه‌ای ندارد. در مقابل برای بسط قابل انعطاف‌افزارهای iOS بایستی اپلیکیشن منحصربه‌فرد آن را خریداری نمائید. به همین خیال و خاطر میباشد که بیشتر طراحان فعالیت پباده سازی نرم افزار خویش را از اندروید شروع می‌نمایند. ما نیز در اینجا همت میکنیم تا شما‌را با پروسه پباده سازی نرم افزار با اندروید روی هم رفته آشنا نماییم.

همان گونه که پیشتر نیز گفتیم، فعالیت پباده سازی و بسط نرم افزار اندروید با اپ Android Studio جاری ساختن میگردد. برای استارت فعالیت خویش می بایست این برنامه را از تارنما قانونی اندروید دانلود نمائید و آن را بر روی کامپیوتر خویش نصب فرمائید. بعداز نصب و اجرای Android Studio، به آسانی می توانید پروژه تازه برای خویش تعریف‌و‌تمجید نمایید و از بی آلایش‌ترین تا غامض‌ترین نرم‌افزار‌ها را بسازید. برای این که بتوانید شغل نرم‌افزار نویسی نرم افزار‌های اندروید را نیز جاری ساختن دهید، بایستی با لهجه‌‌های نرم‌افزار نویسی مانند جاوا که در اندروید از آن استعمال می شود، شناخت داشته باشید.

تعرفه پباده سازی نرم افزار اندروید
 

 

 

اینک، پباده سازی نرم افزار اندروید می تواند درآمد بسیار خیر و خوبی را بخش توسعه و گسترش‌دهندگان و طراحان نماید. ولی معلوم میباشد که پباده سازی نرم افزار اندروید به طور ماهر، به علم و تجربه بالایی و همینطور مجال متعددی احتیاج داراست که هر کسی از پس آن برنمی‌آید. به این ترتیب طبیعی میباشد که تعرفه‌های آن نسبتاً بالا باشد. اما می بایست بر روی این نکته هم تأکید کرد که با تمرین و ممارست، هر کسی قادر است به یک طراح نرم افزار بهتر تبدیل گردد.

تعرفه پباده سازی نرم افزار به عدم وضوح و خصوصیت‌های متعدد آن نرم افزار بستگی داراست. به عنوان مثالً بستگی دارااست که شما بخواهید یک نرم افزار پیشنهاد خوراک پباده سازی نمایید یا این که یک نرم افزار دکان. و به‌این هم بستگی دارااست که صاحب کار چه خصوصیت‌های منحصربه‌فرد برای آن درخواست نماید. طبعاً هر چه خصوصیت‌های منحصر بیشتر باشد، تعرفه نیز ارتقاء پیدا می‌نماید. حالا معدل تعرفه‌های پباده سازی برای یک نرم افزار فروشگاهی معمولی، بیشتر از ۳۰ میلیون تومان میباشد. نرم افزار فروشگاهی شاید بی آلایش‌ترین و روتین‌ترین نرم افزار بین اشکال متفاوت آن باشد. تعرفه پباده سازی گونه های نرم افزار دیگر قادر است فراتر از این رقم باشد. ضمن این که هر چه ابهام نرم افزار بیشتر گردد، بها آن نیز بیشتر ارتقا پیدا می‌نماید و می تواند تا چندین صد میلیون هم بالا رود.

ولی به طور طبیعیً نمی‌اقتدار یک تعرفه یکسان برای پباده سازی نرم افزار پیدا کرد. افراد و کمپانی‌های متفاوت ممکن میباشد تا ارقام متفاوتی درخواست نمایند. ارقامی که در اینجا درج کردیم، به نوعی معدل تعرفه‌های کمپانی‌ها و طراحان متفاوت بود. غرض بیشتر این بود که آرم دهیم درآمد نتایج از پباده سازی و نرم افزار نویسی نرم افزار، چقدر میتواند مطلوب باشد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 216 تاريخ : يکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت: 13:33


تشکیل داد نرم‌افزار با اصول User-friendly در دنیای تکنولوژی به یکی مهم‌ترین طراحی اپلیکیشن در مشهد و تخصصی ترین موضوعات در صنعت پباده سازی نرم افزار تلفن همراه تبدیل شد‌ه‌است. این به این مفهوم میباشد که آرزوها و ایده ها یوزرها تاثیر متعددی در روند تشکیل داد اپلیکیشن گوشی و توفیق نرم افزار دارااست. با اعتنا به اهمیت این مورد ما درین نوشته‌ی علمی به توضیح برخی از اصول user-friendly در پباده سازی نرم افزار پرداخته ایم.

 

پباده سازی نرم افزار با اصول user-friendly برای ارتقاء سرعت کارایی نرم افزار
تجربه علامت داده که در شکل نماید و سنگین بودن نرم افزار، یوزرها تخت گاز عشق و علاقه و علت خویش را به به کار گیری مدوام از نرم افزار از دست میدهند. قرار دادن تجهیزات زیاد در یک شیت از نرم افزار اشتباهی رایج در ایجاد کرد نرم افزار میباشد که سبب ساخت‌و‌ساز سردرگمی و کاهش تلاش نرم افزار می گردد. پباده سازی نرم افزار با اصول user-friendly این امتیاز را دارااست که نرم افزار نویس با دقت به هدف ها اساسی، با صرفه ترین تجهیزات را در نرم افزار جایگذاری می نماید که سبب ارتقاء سرعت نرم افزار و کارایی بالای آن می‌شود.


اصول user-friendly برای پباده سازی نرم افزار جالب و کامل
•    برای تشکیل داد اپلیکیشن گوشی با اصول user-friendly دقت به چینش تجهیزات و مورد ها و پباده سازی گرافیک نرم افزار نقش مهمی در ارتقاء جذابیت و عملکرد و استفاده کننده پسند بودن نرم افزار دارااست. اهمیت پباده سازی رابط کاربری در ایجاد کرد نرم افزار در حدی میباشد که داشتن یک دسته کارشناس و مشاور برای پباده سازی رابط کاربری دیدنی و کاربردی از راهکارهای مطلوب چهت نیل به یک پباده سازی user-friendly است.
•    به کارگیری از طیف رنگی محصور و پباده سازی مینیمال و بی آلایش رابط کاربری به استفاده کننده قابلیت و امکان می‌دهد که به راحتی تجهیزات نرم افزار را پیدا نماید و فارغ از نگرانی از کلیک بر آیتم های غلط در صفحه ها متعدد به کاوش بپردازد.
•    به کار گیری از رنگ های شاخص مانند قرمز‌رنگ و نارنجی رنگ در عنوان ها و نوشته ها برای جذب نگاه کاربر از سایر رویه های هدایت دیده کاربر و ارتقا سرعت یافت کردن مورد های اساسی و ضروری در نرم افزار میباشد.
•    پباده سازی بی آلایش لوگو نرم افزار و شاخص بودن آیکن های اصلی، از سایر موضوعات کلیدی در پباده سازی نرم افزار گوشی با اصول user-friendly میباشد که میتوانید با قرائت 8 نکته که طراحان لوگو بایستی بدانند با اصول پباده سازی لوگو آشنا گردید.
•     در شکل به کار گیری از طیف رنگ های مینیمال در دور نما، این آیکن های نرم افزار می باشند که خویش را بیشتر نماد می‌دهند. با این چاره معمولی و تلفیق آن با لهجه تصویری و پباده سازی آیکن های دیدنی، مخاطب به راحتی قادر است تجهیزات نرم افزار را در سریع ترین مجال ممکن پیدا کرده و از به کارگیری روزمره نرم افزار حس خستگی نکند.

 

تطابق پذیری از مهم ترین اصول user-friendly در تشکیل داد اپلیکیشن
سازش نرم افزار با مجموع دستگاه هایی که میتواند بر روی آنان نصب خواهد شد از موضوعاتی میباشد که در زمانبر دوران اثر مثبت خویش را بر رضایت استفاده کننده آرم می‌دهد. ایجاد کرد برنامه تلفن همراه با اصول user-friendly این اعتقاد و باور را ساخت می نماید که نرم افزار با کلیه نسخه های تازه سیستم های برهان و دستگاه های دیجیتال با اندازه های گوناگون سازگار باشد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 531 تاريخ : شنبه 14 اسفند 1400 ساعت: 13:51


3. فضای سپید یا این که خالی
اصلی وجود ندارد کاغذ ی فروش پباده سازی میکنید و یا این که یک متن می نویسید که قرار سئو در مشهد میباشد در وب لاگ منتشر خواهد شد. در هر شکل شما می بایست فضای سپید یا این که خالی برای صفحه های تان در حیث بگیرید. فکر کنید ما کل این متن را بودن گزاره بندی و عنا وین می نوشتیم. آیا آن را تا پایان می خواندید؟

فضای سپید و خالی یک نوع استراحت برای دیده استفاده کننده میباشد. نوشته‌ی علمی های علمی به‌این ادله خسته کننده اند که فضای سپید پاره ای دارا‌هستند و کلیه ی کاغذ متن میباشد. در‌این فضای سپید و خالی مسافت میان لغات هم بسیار اصلی میباشد. می بایست مسافت در بین لغت ها را هم به طور استاندارد تهیه نمائید. بعضا پوسته های مهیا استانداردهای مورد نیاز را ندارند و متن به طور فشرده و روی هم منتشر میگردد که قطعا می بایست تصحیح فرمایید و فضای سپید را در صفحه ها و متن هایتان به کار گیری نمائید.

4. تاکید روی المان های اساسی محتوا
این گزینه در صفحه های فروش و یا این که لندینگ پیج ها بسیار ضروری و اساسی میباشد. قواعد پباده سازی به شما این قابلیت و امکان را میدهد که خصوصیت های اصلی فرآورده یا این که خدمت تان را زودتر به دیده استفاده کننده برسانید تا او‌را قانع نمائید برگه را شکاف نکند.

برای مثال می‌توانید رنگ بعضی بخش های متن که اصلی میباشند را تغییر تحول دهید. یا این که بعضا بخش های متن را بولد نمایید. یا این که از ایموجی ها و شکلک ها در محتوای تان استعمال نمایید تا استفاده کننده را با کاغذ مشغول فرمایید. در شرایطی که نقشه حرارتی صفحه های تان را استخراج فرمایید خیلی ریلکس پی می‌برید که در کدام بخش ها می بایست از دکمه های خرید و یا این که پیوند های اساسی تان به کارگیری فرمائید.

5. به کار گیری از محتوای بصری و ویژوال
دنیای اینترنت دنیای تصویر و گرافیک میباشد. فرض نمایید تک تک متون و محتوایی که در دنیای اینترنت وجود داشت فارغ از عکس و کلیپ و یا این که شغل های گرافیکی بود. حقیقتا دنیای وب خسته کننده و بی هیجان می‌شد. البته حال با تجهیزات دنیای اینترنت مجموع این قابلیت و امکان ها در دست شما قرار دارا‌هستند تا محتوای تان را هیجان انگیزتر نمایید. از عکس ها به صحت و کیفیت بالا مطلوب به کار گیری فرمایید. در شرایطی که محتوای شما به ویدئو نیاز دارااست یک ویدیوی متناسب با آن پباده سازی فرمائید.

به کارگیری از آیکون ها، طرح های گرافیکی و بک گراندهای دارای هیجان هم می‌تواند نقش اساسی و انتخاب کننده ای در خوانایی یک متن داشته باشد. میتوانید کناره های متن را بهبود ببخشید و صفحه ها تان را دیدنی خیس و متقاعد کننده خیس پباده سازی نمایید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 191 تاريخ : شنبه 14 اسفند 1400 ساعت: 12:10


در‌صورتی‌که قصد به یادگیری کدنویسی ندارید و یا این که سرمایه کافی طراحی اپلیکیشن در مشهد برای استخدام یک دسته کارشناس را ندارید، می‌توانید از نرم افزار سازها استعمال کنید. خبر عالی این میباشد که‌این ابزارها به آسانی با به کارگیری از قابلیت و امکان کشیدن و ول کردن برای شما یک نرم افزار پباده سازی می نمایند. در‌این طرز دیگر خیر نیاز به تخصص خاصی دارید و خیر نیاز دارید تا سرمایه هنگفتی هنگام آغاز شغل صرف نمایید.

این طرز سهل و آسان میباشد و تخت گاز می‌توانید نرم افزار را در مارکت ها منتشر فرمائید و باتوجه به گزینش نوع سیستم تجهیزات متفاوتی برای شما مهیا می‌گردد. با اعتنا بدین که طرز های تشکیل داد اپلیکیش امکان های زیادی را وارد میکنند ولی نمیشود تحت عنوان یک طرح ایده آل برای کسانی باشد که دنبال ایجاد کرد نرم افزار های معین گردیده می باشند.

برخی از شایسته ترین ابزارهای آنلاین عبارتند از AppyPie, Kinetixe و  Nativ که طرح‎های گوناگونی را با ارزش‎های متعدد ارائه می‎ دهند تا شما به راحتی بر پایه ی نیاز خویش شایسته ترین آیتم را تعیین فرمائید و فعالیت را پیش ببرید.

نقاط مثبت

همگی میتوانند از این طریق با یاری تصاحب کردن ار تجهیزات وبسایت نرم افزار متبوع خویش را بسازنند.
به طور کامل مقرون به صرفه میباشد و شما هم‌زمان می‌توانید پلتفرم اندروید و ios را هزینه اش را پرداخت نمایید و اپلیکشن خویش را بسازید.
سرعت بالایی دارااست و در کمتر از یک ساعت به مقصود خویش خواهید رسید و دست شمارا در حین بسیار گشوده میگذارد.
می‌توانید محتوای پویا داشته باشید و از روش پنل پایین اینترنت داده ها را بروزرسانی فرمائید.
نقاط منفی

در بعضی تجهیزات محدودیت خواهید داشت. به صورت نمونه در حالتی که در نرم افزار نیاز به به کار گیری از سنسورها در موبایل داشته باشید با سیستم‌های آنلاین نمی توانید این عمل را اعمال دهید البته تجهیزات اساس‌ای در نرم افزار را تماما پشتیبانی می‌نمایند.
این خدمات نیاز به تمدید هزینه دارا هستند و مقطع مجال تمدید هریک متعدد میباشد.
4.فریلنسرکارها

فریلنسر کسی میباشد که برای خودش به طور پروژه محور و آزاد فعالیت می نماید. برای اینکه بتوانید یک فریلنسر را استخدام نمائید، بایستی پروسه تحت را طی نمائید:

۱-در بالا می بایست نیازهای خویش را تمجید فرمائید.

۲-به وب سایت های متبوع که در این باره شغل می نمایند مثل اطلاع رسانی را ارسال فرمایید.

۳- با فریلنسرهای درخواست کننده گفتمان نمایید و حاصل مذاکرات خویش را یادداشت نمائید.

۴- شایسته ترین فریلنسر را تعیین و پذیرش پایانی فرمائید.

ولی تعیین شخص متبوع جدید اولِ عمل میباشد. درحال حاضر می بایست براساس نیاز خویش، منظور های خویش را به صورت روشن و ظریف برای فریلنسر بیان نمائید و رابطه خیر و خوبی داشته باشید. فریلنسرها هم می بایست بضاعت و توان مدیر پروژه را داشته باشند و هم اینکه انتظارات شما‌را به نیکی جواب دهند. همت نمایید در مذاکرات اول، به طرز عکس العمل و پاسخگویی فریلنسر  دقت فرمائید تا در آینده مشکلی پیش نیاید و همگی چیز طبق روال ساده پیش برود.

اما درخصوص گزینش فریلنسر این گزینه را در حیث داشته باشید که معمولا فریلنسرها بر روی یک قضیه مهارت و تخصص دارا هستند. به صورت نمونه در شرایطی که شما طراحی وب سایت را به آنان بسپارید بدون چاره خواهید شد که برای پباده سازی گرافیک فریلنسر دیگری را به شغل بگیرید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 197 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 13:47


♦ در صورتی‌که از تصمیم خودتان برای داشتن یک نرم افزار اندروید طراحی اپلیکیشن در مشهد یا این که ios مطمئن می‌باشید، آغاز این فعالیت را به آن‌گاه (به عنوان مثال بعداز فعال‌ساز‌ی و توفیق سایتتان) موکول نکنید.

هنگامی که پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار و وب سایت بصورت منقطع ایفا می‌شوند، ابعاد یکدست سازی این دو به سادگی قابلیت پذیر وجود ندارد و ممکن میباشد هزینه و فرصت قابل توجهی را به شما زور نماید. بعنوان مثال ممکن میباشد نام نویسی یوزرها شما روی وب سایت صورت گرفته باشد و نرم افزار نیز بایستی یک سیستم نام نویسی شبیه آن داشته باشد و به دیتابیس یوزرها قبل متصل گردد.

شرکتهای ماهر مثل اسنپ یک سیستم یک پارچه را آزمون می نمایند. به اینصورت که یک ورژن پایین اینترنت از نرم افزار خویش (اصطلاحات اینترنت نرم افزار) دارا هستند که یوزرها سایت با کلیک با روی آن می‌توانند به سرویس ها کمپانی دسترسی داشته باشند. در اینصورت همگی عمل ها و فرآیندهای عملیاتی تجارت روی ورژن های متعدد نرم افزار (اندروید، ios و اینترنت) پیاده سازی می‌گردد و مسائل مرتبط با محتوا و معرفی کمپانی روی تارنما وردپرسی انجام میشوند.

تفاوت فضای گوشی و فضای تارنما
فضای گوشی و نرم افزار با فضای فیزیکی یا این که فضای سایت مختلف میباشد و آشنایی این گوشه و کنار نیازمند امتحان و غلط، کسب تجربه و یادگیری میباشد. هرچقدر که زودتر وارد این محیط گردید، عالی میتوانید خوی مشتریانتان در تلفن همراه را بشناسید و بر پایه ی آن نرم افزار خویش را seo فرمایید. در اینصورت، هنگامی که رقبای شما نو به تاءمل ورود به فضای گوشی می‌افتند، شما تماما با این گوشه و کنار آشنا می‌باشید.

اینجانب یک تارنما دارم، تشکیل داد یک نرم افزار اندروید در کنار آن چه بهره هایی خواهد داشت؟ ابدا آیا حضور در فضای دیجیتال برای تجارت اینجانب مطلوب و سودآور میباشد؟ برای مطالعه بیشتر درین خصوص، به مقاله “۷ مزیت نرم افزار تلفن همراه برای کسب و امور” مراجعه‌کنید.

با ادراک اینکه تکان به سمت گوشی و نرم افزار یک تکان دوری ناپذیر برای اکثری از کسب و کارهاست، این پرسش در ذهنمان ساخت می‌شود که نرم افزار ها چه انواعی دارا هستند؟

 

 

ایجاد کرد نرم افزار اندروید یا این که iOS ؟ از کجا آغاز کنم ؟
هریک از تلفن همراه های هوشمند از یکی‌از سیستم دلیل های اندروید، iOS، ویندوز، بلک بری و غیره پشتیبانی می نمایند و نرم افزار شما بایستی قابلیت و امکان ایفا در هرکدام از این سیستم کارداران را داشته باشد. ولی خبر عالی اینکه بیش تر از ۹۹ درصد تلفن همراه های هوشمند در جهان دارنده یکی سیستم دلیل های اندروید یا این که iOS پشتیبانی می نمایند.

در واقع ۸۶ درصد موبایل های هوشمند در عالم دارنده سیستم برهان اندروید و ۱۳ درصد تلفن همراه های هوشمند دارنده سیستم ادله iOS می باشند.

در ظاهر مبرهن میباشد که برای آغاز تشکیل داد نرم افزار خودمان خوب میباشد از یک نرم افزار اندرویدی آغاز کنیم البته شتاب نکنید.

برای تصمیم گیری خوب در رابطه تشکیل داد نرم افزار اندروید یا این که iOS، کارداران اکثری را می قدرت در لحاظ گرفت. اینکه مخاطبین شما چه عده ای می باشند، چه ترجیحاتی دارا هستند، در چه حیطه جغرافیایی معاش می نمایند و مجال و میزان دارایی شما چقدر میباشد.

با اینکه همانگونه که گفتیم، مجموعاَ نرم افزار اندروید سهم بازار بیشتری را به خویش تخصیص داده میباشد، یوزرها iOS در کل پرداخت های بیشتری در نرم افزار داشته اند (برنامه استور اپل به صورت کلی دو برابر گوگل پلی درآمد داراست).

همینطور در لحاظ داشته باشید بسته به حیطه جغرافیایی که مخاطبین و مشتریان بالقوه شما حضور دارا‌هستند، ممکن میباشد نرم افزار iOS ضریب نفوذ بیشتری داشته باشد.

در صورتی بازار غرض شما، درون جمهوری اسلامی ایران میباشد، ضریب نفوذ اندروید در جمهوری اسلامی ایران بسیار بیشتر از iOS میباشد. البته در صورتی بازار مقصود و مشتریان بالقوه شما در آمریکای شمالی، استرالیا یا این که اروپای غربی حضور دارا هستند، شاید خوب باشد با نرم افزار iOS عمل را آغاز نمائید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 179 تاريخ : چهارشنبه 11 اسفند 1400 ساعت: 13:27


کمپانی گوگل و اپل دو غول تعالی که با رقابتی تنکاتنگ سهم بازارهای جهانی طراحی اپلیکیشن در مشهد را از آن خویش کرده اند هر توشه دستاوردهای جدیدی را به بازار می دهند. در حالی که در اکثری از شرکتهای فعال در مسئله حرفه آوری از سیستم استدلال اندرید استعمال می نمایند کمپانی اپل با ارائه تولیدات متفاوت توانسته سهم بیشتری از بازار را بگیرد.

تفاوت های اساسی اندروید و IOS

 از نگاه رابط کاربری
سیستم دلیل IOS از نظر رابط کاربری معمولی ولی کاربردی میباشد بطوری که همگی اشخاص جامعه می‌توانند با آن شغل نمایند.

این در حالی میباشد که حریف آن سیستم دلیل اندروید بیشتر بر روی انعطاف پذیری سیستم ادله تمرکز داشته و کدهای اندروید را به طور متن گشوده ارائه نموده است. از این رو موسسات متعدد میتوانند این سیستم استدلال را برای خودشان فردی سازی نمایند.

جابجایی داده ها
اپل فیلترهای امنیتی توانمند و سنگینی بر روی IOS قرار داده که جابجایی داده ها از روش این دستگاه به دستگاه هایی به جز تولید ها این مجموعه بسیار نقص‌ میباشد. حتی برای جابجایی فولدر های فردی خویش از کامپیوتر  به تولیدات اپل با اختلال مواجه می‌باشید. در ازای سیستم استدلال اندروید به راحتی این فعالیت را اعمال می دهد. حتی‌در سیستم های اندروید می‌توانید از روش جابجایی فولدر APK نرم افزار های گزینه را حیث را جابه جا نمائید. ولی همین جا می بایست یاداوری کنم که در ارسال فولدر های چندرسانه ای سیستم Airdrop اپل میتواند در پیاله چندین ثانیه وسعت متعددی از فبلم و عکس ها را جا به جا نماید.

 امنیت
از دید امنیت و فردی سازی سیستم استدلال IOS عالی کار کرده و شما بایستی مطلقاً اپل آیدی داشته باشید تا بتوانید از سرویس ها و خدمت های اپل استعمال فرمائید. شاید این یک نقطه ضعف هم باشد چون در شکل گم شدن یا این که فراموش شدن اپل آیدی ممکن میباشد هنگامی که نیاز باشد مجدد دستگاه استارت به عمل نماید قابلیت و امکان به کار گیری از دستگاه وجود نداشته باشد. ولی سیستم های اندروید پسوردها و داده ها شما‌را در خدمت های جی رغبت ذخیره و محافظت می نماید که از دید امنیتی، امنیت ذیل خیس داراست ولی دسترسی به آن در مواقع لزوم ریلکس خیس میباشد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 183 تاريخ : دوشنبه 9 اسفند 1400 ساعت: 14:28


5. نرم‌افزار خرید

خرید در واقع دوست داستنی همگی دوران عموم میباشد و برای مدام بر طراحی اپلیکیشن در مشهد قلب عموم حکم دهنده گردد. اکثری از برند های دارای اسم و رسم بیزنس الکترونیک وجود دارا‌هستند که از روش نرم‌افزار های خرید تلفن همراه خویش درآمد و فایده متعددی کسب می نمایند.

 

6. نرم افزار Blockchain

Blockchain یک کدام از رشته آوری های شناخته گردیده هیجان میباشد که به خصوصیت های بسیار امن مربوط میگردد ، به همین برهان صنعت های متفاوت استارت به تایید آن کرده اند.

 

اکثر عموم معتقدند که Blockchain صرفا به سر و اعتبار و صنعت مالی عشق دارااست. عالی ، این تماماً غلط میباشد چون Blockchain نگران ذخیره داده ها به روشی ایمن خیس میباشد.

 

طبق گفته کمپانی dev ، ChromeInfotech "هر سازمان یا این که شغلی که نیاز به ضبط و یا این که به اشتراک گذاری داده های دیجیتال از روش اپ خویش داشته باشد میتواند از اجرای blockchain در اپلیکیشن های گوشی خویش سود برنده شود."

 

7. اپ پزشکی یک دست

آیا به حافظه دارید که در روزهای اول داروهای خانگی متعددی استعمال میشد که معمولاً به وسیله مادربزرگ ها توصیه میشد؟

 

عالی ، اجداد ما در کنار ما نیستند ، بدین ترتیب دستیابی به آن داروهای باارزش در تمامی زمانها سخت میباشد. البته میتوانید این موضوع را عده ای که در‌پی این نوع داروهای پزشکی اجدادی می‌باشند ، حل نمائید. شما می بایست یک بسط دهنده نرم‌افزار را استخدام فرمائید تا یک اپ تلفن همراه حفظ های بهداشتی را برای داروهای اجدادی تنظیم نمایید.

 

فراموش نکنید که یک نرم‌افزار خاص بایستی مشمول خصوصیت هایی باشد که مجموع خط مش های درمانی خانگی را بر پایه ی بخش ها جغرافیایی و فرهنگی پیشنهاد می نماید. اپ شما می بایست به نحوی تنظیم خواهد شد که با شناسایی محل مطلوب ، براساس آن بتوان دارو را توصیه کرد.

 

جداگانه از آن ، نرم افزار بایستی براساس علائم و همینطور بیماری ها ، روشهای درمانی را طبقه بندی نماید. دکمه "با دکتر تماس حاصل نمایید" ممکن میباشد بازدید کنندگان را به راحتی رابطه برقرار نماید.مثل این روزا ها که گفت و گو ویروس کرونا خیلی عموم رو مشغول کرده

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 180 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 13:55


صحفه مهم
این نصیب با دقت به نوع نرم افزار شما بایستی استاندارد سازی خواهد شد طراحی اپلیکیشن در مشهد برای مثال در‌حالتی که شما یک نرم افزار مارکت و مغازه را دارید به طبع در بالاترین جایگاه از نرم افزار بخش کاوش قرار گیرد این یک اصل اصلی میباشد که هر استفاده کننده در نرم افزار های فروشگاهی در مرحله اولیه استارت به کاوش کردن میکنند آن گاه سلسله مراتبی که در یک نرم افزار استاندارد مارکت را طی فرمائید.

همینطور می‌توانید تیم بندی های محصول ها و سرویس ها را پس از حیطه کاوش که ابزار های میانبری برای راحتی مخاطب است را آماده فرمایید و قرار بدهید.

مطلقا این نکته را به حافظه داشته باشید در اپ نویسی نرم افزار های موبایل هم پا با دقت به بعد ها و دستگاه ها میبایست مطابق با صحفه اکران آنها ابجکت ها و شی ءها و المان ها را طوری بکار ببرید که مبتلا خارج زدگی از طرفین صحفه اکران نشود.

متاسفانه اکثر نرم افزار های داخلی به جهت عدم رعایت مورد ها فوق بسیار گمنام در قبال ورژن های جهانی خویش هست ، مشاهده گردیده در اپلیکیشنی منو به طور منحنی و گرد بوده : / مشاهده گردیده تصاویر کوچک برای منو عکس هایی همچون خرس انیمیشنی و یا این که قلب و یا این که مواقعی که دور از انتظار یک نرم افزار می باشد قرار گرفته گردیده :/


جمهوری اسلامی ایران تبلیغ یاروهمدم شماست
توده بندی
در شرایطی‌که بخاهیم یک فیض گیری مهم کنیم آن هم این می‌باشد کلیه یوزرها با نرم افزار استاندارد در اکنون عمل کردن هستند و چنانچه گذرشان به یک نرم افزار غیر استاندارد بیافتد در کمتر از چندین ثانیه اپلیکیشن را حذف میکنند به دلیل آن که نمیتوانند با آن نرم افزار شغل نمایند و فکر می‌کنند نرم افزار ناقص و یا این که به اصطلاح وخیم میباشد.
جهت پباده سازی یک نرم افزار پیروز و استاندارد می توانید از این تعرفه دیدن و یا این که با ورود به پنل کاربری خویش با پشتیبانان جمهوری اسلامی ایران تبلیغ درباره ی باشید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 223 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 14:03


تشکیل داد نرم افزار گوشی برای یک بیزنس، پروژه ای معدود هزینه نخواهد بود. طراحی اپلیکیشن در مشهد شما برای توسعه و گسترش ایده خویش نیاز به مجموعه گسترش دهنده گوشی غالب و متخصصان بازاریابی نرم‌افزار تلفن همراه دارید. این تیم ها بنابر تجهیزات درخواستی صاحب کار و ابهام پروژه از چندین هفته تا تعدادی ماه بر روی پباده سازی نرم افزار iOS یا این که اندروید فعالیت می نمایند. به همین استدلال عالی میباشد از اولیه، ایده صحت از میزان دارایی و مجال مورد نیاز برای پباده سازی، ایجاد کرد و توسعه و گسترش نرم افزار داشته باشید تا در میانه پروژه با کمبود میزان دارایی مواجه نشوید.

اجرا پژوهش ها پیش از آغاز قطعی پباده سازی نرم افزار و مشورت کردن با شرکتهای ایجاد کرد نرم‌افزار و فریلنسرهای گسترش دهنده میتواند یکی‌از راهکار های مطلوب چهت نیل به ایده صحیح از دارایی مورد نیاز باشد. همینطور ایجاد کرد یک چارت، دیاگرام و نمودار از تجهیزات موردنظر و تحویل آن به بسط دهنده این امتیاز را خواهد داشت که علاوه بر هزینه، مجال تقریبی برای اعمال هر تسک هم مشخص می‌گردد.

 

 

تعبیه تجهیزات بیشتراز حد در ورژن اول، یک نادرست رایج در تشکیل داد اپلیکیشن تلفن همراه
تشکیل داد اپلیکیشن تلفن همراه با تعداد متعددی از تجهیزات و خصوصیات، عملکردی ریسکی میباشد که احتمال باخت نرم افزار را بعداز تکثیر قانونی ارتقاء می‌دهد. تجربه علامت داده که یوزرها با مشاهده تعداد متعددی تجهیزات و آیتم های غامض، در گیر سردرگمی گردیده و در مقطع مقداری نرم افزار را از تلفن همراه خویش منزه می نمایند. 

برای حل این خلل عالی میباشد لیستی از مهم‌ترین تجهیزات مورد نیاز را مهیا فرمایید. بعداز بازبینی های متفاوت با مجموعه پباده سازی نرم افزار به با صرفه ترین تجهیزات و شایسته ترین آیتم ها برسید و ایجاد کرد اپلیکیشن گوشی را با تجهیزات ضروری آغاز نمایید. شما میتوانید در روند بعدی بسط و بروزسانی ها، خصوصیت های جدیدی را بر پایه ی نظرها یوزرها به نسخه های تازه نرم افزار اضافه نمائید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 167 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:31


اصول فعالیت به‌این شکل میباشد که اسم پکیج را ۳ واژه و کلمه قرار میدهند. طراحی اپلیکیشن در مشهد این لغت ها با نقطه از هم غیر وابسته گردیده‌اند. ولی قرار دادن نامی با دو کلمه و واژه یا این که بیشتر از ۳ واژه هم مشکلی ندارد. مثلا com.iran.lydaweb می تواند یک اسم پکیج مطلوب برای لیداوب باشد.

 اصطلاح MinSdkVersion در اندروید
در نوشته‌علمی قبلی شناخت با اصطلاحات نرم افزار نویسی اندروید، با SDK و کاربرد‌های آن تماما آشنا شدیم و اشاره کردیم که در نرم افزار‌های اندرویدی، اپلیکیشن نویس بایستی دست‌کم API متبوع را در نرم افزار مشخص و معلوم نماید. minSdkVersion به عبارتی دستکم API میباشد که اپلیکیشن نویس در بخش Manifest نرم افزار آن را تهیه می‌نماید. در واقع در حالتی که این آیتم روی ۸ تهیه گردد. یعنی API 8 متبوع نرم‌افزار نویس بوده و خواسته به عبارتی اندروید Froyo میباشد. در واقع این نرم افزار در ورژن‌های زیر‌خیس از API 8 جاری ساختن نخواهد شد.

TargetSdkVersion
هر نرم‌افزار نویس، نرم افزار خویش را برای ورژن خاصی از اندروید گسترش می دهد. اگرچه ممکن میباشد که نرم افزار نام برده در ورژن‌های زیر‌خیس و فراتر اندروید هم فعالیت نماید،‌ ولی ساختار کلی نرم افزار برای یک ورژن خاص پباده سازی میگردد. این قضیه به عبارتی targetSdkVersion میباشد. گسترش دهندگان از روش Manifest یا این که به عبارتی شناسنامه نرم افزار، میتوانند API خاصی را تحت عنوان SDK آیتم غرض، تهیه و تنظیم نمایند.

 

Activity
اکتیویتی یکی‌از اسم‌هایی میباشد که در حین نرم‌افزار نویسی اندروید به تعداد بسیار متعددی با آن مواجه خواهید شد. در صورتیکه بخواهیم بسیار بی آلایش اکتیویتی را توضیح دهیم، بایستی بگوییم که هر اکتیویتی در واقع یک کاغذ از نرم افزار اندرویدی میباشد. به عبارتی‌طور که می دانید و تا به امروز نیز توشه‌ها در طی به کار گیری از اپلیکیشن‌های متعدد با آن مواجه گردیده‌اید، در نرم افزار‌های اندرویدی صفحه های مختلفی وجود داراست. برگه ابتدا، شیت در رابطه ما، پیکربندی و... همه در واقع اکتیویتی غیروابسته‌ای است و از روش یک دکمه به یکدیگر منتقل میشوند.

 

بیشتر بخوانید:
دیدگاه نصب و عمل با اندروید استودیو

هر اکتیویتی از دو قسمت جاوا و XML تشکیل می گردد. قسمت جاوا که در واقع کلاس یا این که Class نامیده میگردد مجموع کد‌های جاوا در آن اکتیویتی را در خویش مکان می دهد. به این شکل که کل شغل‌های اکتیویتی در کلاس نوشته می گردند و سعی کلی آن مرتبط با این قسمت میباشد. البته به عبارتی‌طور که گفته شد، کلاس فقط کد‌ها و در واقع پشت پرده روایت را مشمول میگردد. البته ما آنچه که در نرم افزار‌های گوناگون می بینیم کد وجود ندارد. بلکه رابط کاربری و ظاهری مطلوب میباشد که هر قسمت آن فعالیت خاصی اجرا می دهد. این رابط کاربری یا این که UI به عبارتی قسمت XML ماجراست. برنامه نویس ها برای هر اکتیویتی، کدهای مربوطه را در بخش جاوا وارد می‌نمایند و ظواهر نرم‌افزار را نیز در نصیب Layout یا این که به عبارتی لایه پباده سازی می‌نمایند. کد‌های جانور در نصیب لایه‌ها به طور XML میباشد و در واقع آحاد ظواهر نرم افزار، دکوراسیون بخش‌های گوناگون و گرافیک کلی هر اکتیویتی درین بخش پیاده‌سازی می گردد. شیوه‌های پباده سازی مختلفی نیز برای تشکیل داد ظواهر هر لایه وجود دارااست که متداول‌ترین آن ها که به وسیله خویش گوگل منتشر گردیده، متریال صفحه ارایی اسم دارااست.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 181 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 13:31


نرم افزار های تلفن همراه به صورت پیوسته در اکنون تکامل می‌باشند و این روز ها امکان های طراحی اپلیکیشن در مشهد تعاملی اهمیت بیشتری نسبت به قبلی پیدا کرده و صرفا از این‌راه می اقتدار بابت ارائه تجربه کاربری گوشی عالی و مطلوب باور نتایج کرد.

البته واژه و کلمه تعاملی به چه معناست؟ در واقعیت نرم افزار تعاملی به اپلیکیشنی گفته میشود که یک تیم رفتارهای استاندارد دارااست که به نیازمندی ها و کار های انجام شده از سوی استفاده کننده برخورد نماد می‌دهد. تحت عنوان مثال ای از این عملکردها می شود به اکران تغییرات در رابط کاربری، همگام سازی داده ها در دستگاه های گوناگون بر طبق تعامل استفاده کننده (مانند طرح ریزی، همگام سازی داده ها، به روز اطلاعات و غیره) و ارسال به روز هایی برای نرم افزار از سمت سرور به تلفن همراه ها جهت کسب اعتقاد از اینکه پایانی تجهیزات در مشت یوزرها قرار داده گردیده، اشاره نمود.

درین نوشته ی علمی قصد داریم به شایسته ترین ترفندها جهت ایجاد کرد نرم افزار های تعاملی بپردازیم. اعتنا داشته باشید که بعضی موادسازنده خاص مانند امنیت (به کارگیری از رمز گذاری برای ذخیره سازی و مبادله داده های فردی) می بایست در هر نرم افزار باکیفیتی پیاده سازی خواهد شد، لذا این کارها بر دوش بسط دهنده نرم افزار نهاده گردیده و در‌این نوشته‌ی علمی بدین موردها پرداخته شود، با ما یار و همدم باشید.

1. از بابت داشتن زیرساخت قابل انعطاف افزاری عالی و مطلوب باور نتایج فرمائید

ایجاد کرد یک نرم افزار گوشی تعاملی، به آخری و شایسته ترین پیشرفت های انجام شده در اپلیکیشن نویسی متعلق میباشد. از این رو مورد نیاز میباشد از بابت اینکه شایسته ترین ابزار را برای این فعالیت گزینش نموده اید، اطیمنان نتیجه ها نمایید، یکی آیتم های بسیار عالی و مطلوب گویش نرم افزار نویسی سوئیفت اپل میباشد.

به ذکر Dzone.com، سوئیفت لهجه اپلیکیشن نویسی آینده میباشد که مبتنی بر زیرساخت یک کامپایلر امروزی درست شده که از به عبارتی در آغاز گسترش دهندگان را توانمند به تایپ کردن کدهای مطمئن خیس می نماید. سوئیفت منبع گشوده بوده و با امداد آن به سریع ترین صورت ممکن حاذق به تشکیل داد نرم افزار می باشید.

سوئیفت یک ابزار تشکیل داد نرم افزار برای آی وی اس، مک، اپل تی او، اپل واچ میباشد، ولی به ذکر اپل، به امداد این ابزار آن‌ها باینری هایی را هم برای سیستم عامل X و لینوکس در مشت قرار داده اند که کامپایل کد برای آی وی اس، Operating System X، واچ وی اس، تی او وی اس و لینوکس را میسر می گرداند.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 814 تاريخ : سه شنبه 3 اسفند 1400 ساعت: 13:10


گام چهارم: نرم افزار را پباده سازی فرمایید
در قدم چهارم شما می بایست در غایت دست به شغل گردیده و ایده خویش طراحی اپلیکیشن در مشهد را از شیت خارچ فرمایید، برای پباده سازی نرم افزار شما دو خط مش مهم دارید:

ـ برون سپاری پباده سازی به شرکت ها متعدد
ـ یادگیری پباده سازی نرم افزار

به شما سفارش میکنم، چنانچه میخواهید کاری دورازشوخی و اصلی اجرا دهید و پباده سازی نرم افزار برای شما از اهمیت بالایی شامل است، یادگرفتن نرم افزار نویسی نرم افزار را در نرم‌افزار خویش قرار داده و آنگاه با همیاری با گروه های زبده، آنچه مدنظر دارید را کاملا پیاده سازی فرمایید.

 

گام پنجم: گسترش مثال اول
بعداز پباده سازی نرم افزار، وقت آن رسیده که یک مثال نخستین از اپ خویش را بسط دهید.
البته اینکار چرا واجب میباشد؟
توسعه و گسترش مثال نخستین اساسا تبدیل ایده شما به اپ با امکان های اساس ای آن میباشد. با این عمل شما می توانید خریداران را برای خرید ایده شما مجاب کرده و روند بازاریابی و جذب سرمایه را تسهیل فرمایید و از طرفی ایده خویش را نیز افشا نکنید.

نکته: فارغ از ارائه ورژن اول، باگ ها و خطاها فنی به دیده نمی آید، خطاها امنیتی که جز طلاق ناپذیر طرح های نو میباشد از دید نهفته بوده و جذب سرمایه و ثبت در بازار مالامال رقابت نرم افزار شغل بسیار مشقت خواهد بود.

 

 

 

گام ششم: محاسبه و نظارت
نظارت نرم افزار هایی که در حوزه شما کار می‌نمایند او‌لین گام و پیرو پیش گویی فرایند بازار و همت نرم افزار شما در رفع نیاز بازار نقشه رویه شما‌را به صورت قابل توجهی برای شما پر‌نور می‌سازد.
به کار گیری از ابزارهای چک مثل Flurry، localytics، preemptive و به‌دنبال در شرایطی که وب سایت دارید چک مخاطبان با ابزار googleanalytics به شما پیشنهاد میگردد.

گام هفتم: Beta testing
آزمایش بتا در واقع او‌لین مجال برای شماست تا از جامعه مقصود خویش برخورد بگیرید.
با این طرز شما خیر تنهای می توانید ریسک اپلیکیشن خویش را کاهش دهید بلکه احتمال چشم شدن خویش را در مارکت های نرم افزار مانند نرم افزار استور به صورت قابل توجی می توانید ارتقاء دهید.

پیش از آزمایش بتا چندین نکته حائض اهمیت را در لحاظ بگیرید:

بتا تسترها را شناسایی فرمایید؛ پژوهش ها بازار و ادراک صحیح از جامعه مقصود، محاسبه بازار مراحل بتا تستینگ را به صورت قابل مراعات ای برای شما سهل وآسان می‌نماید.

مشکلات را حذف فرمایید؛ نرم افزار شما می بایست در پلتفرم های مختلف به شکلی سرازیر ایفا خواهد شد و باگ خاصی ساخت نکند. آزمایش آلفا به شما یاری می‌نماید بیشترین اشتباهات و باگ ها را حذف نمایید.

برخورد بگیرید؛ اساسا غرض از آزمایش بتا برخورد دریافت کردن از یوزرها غرض است، با بررسی صحیح این بازخوردها شما می‌توانید خطاها جزئی را حذف و رابط و تجربه کاربری اپلیکیشن خویش را بهبود ببخشید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 148 تاريخ : دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت: 13:23


2 - به معاش فردی تان نگاه نمائید.
یک‌سری نمونه:
- یک خانم کلی جامه دارااست که آن‌ها را تنها یک توشه پوشیده یا این که برایش طراحی اپلیکیشن در مشهد هدیه آورده اند و هیچ وقت نپوشیده میباشد. فکر میکند چه عالی میشد این خرقه ها را به نصف ارزش بفروشد. وی اپلیکیشنی شیوه می اندازد و هم جامه های خودش را در آن قرار میدهد و هم به دیگر خانم ها که حالت مشابهی دارا‌هستند اذن میدهند در اپلیکشین وی خرقه های درتوان نوی خویش را عرضه نمایند.
این اپلیکشین حال در جمهوری اسلامی ایران فعال میباشد و درآمد خیر و خوبی هم داراست.

- میخواهید شغل فرزندم تان را در فضای مجازی در دست گرفتن نمایید: ای کاش اپلیکشینی وجود داشت که با نصب آن روی تلفن همراه فرزندم و خودم، شغل های او‌را رصد و برخی وب سایت ها را محصور کنم.

- یک شخص تپل: دنبال اپلکیشینی هستم که هر چه میخورم و هر مقدار رویه می‌روم و کالری می سوزانم را تصویب و به موقع هشدار دهد.

- پدر و مادر: بلد نیستم از فرزندم آزمون درسی بگیرم. در شرایطی‌که اپلیکیشنی باشد که که بر اساس کتاب های درسی طرح پرسش نماید و بعد نمره دهد، میتوانم بیشتر با فرزندم درس عمل کنم.

- ...
 
3 - همیشه به جاهایی رمز بزنید که در آن‌ها اپلیکشین عرضه می گردد، مثل کافه بازار و سیب برنامه، سیبچه

نرم افزار های جانور را ذیل و رو فرمائید، برخی را نصب و آزمایش نمایید. مشاهده کنید چه ضعف ها و قوت هایی دارا‌هستند و ... . نگاه کردن روزمره به اپلکیشن های مو جود، به شما ایده می‌دهد. ای بسا ادغام یکسری نرم افزار بتواند موفقیتی معدود نظیر برایتان داشته باشد.

 

4 - بازی های سابق را به خاطر بیاورید و ببنید میتوانید آن ها را به پوسته اپلیکشین بیاورید؟ مثل بازی خط و نقطه، بازی نام و قوم و ... .

5 - از این به آن‌گاه به فعالیت و کسب های عموم با این پرسش نگاه نمایید که چه طور می قدرت آن‌ها را وارد فضای اپلیکیشنی کرد؟ از زوایه مشتری و اخذ کننده سرویس ها به موضع بنگرید؛ برای مثالً تحت عنوان یک مصرف کننده، آیا برایتان خوب نبود عوض اینکه برای خرید یکسری تخم مرغ و مقداری ماست و شیر از منزل بیرون گردید، با به عبارتی تلفن همراه تان درخواست تان را ارسال فرمائید و پولش را هم بدهید و یک سری دقیقه آن گاه دم در منزل تحویل بگیرید؟

6 - اشتباهات ریز و حتی پیش پا افتاده تان را محاسبه نمائید و ببنید چاره موبایلی برای آنان پیدا می‌کنید؟ از جملهً ساعت سه صبح زود که دنبال پمپ بنزین می‌باشید، ممکن میباشد با خویش گفته باشید ای کاش اپلیکیشنی روی موبایلم بود و بر طبق حالت جغرافیایی ام، مجاورت ترین پمپ بنزین را به علامت می بخشید. (الان اینگونه اپلیکیشنی وجود داراست و نظایر آن مانند کافه یاب هم رویه افتاده اند.)

7 - به رویدادهای پیش رو نگاه فرمایید و مشاهده کنید کدام شان امکان اپلیکیشنی دارا هستند. برای مثالً در صورتیکه لیوان جهانی فوتبال در پیش میباشد، می‌توانید از هم اکنون اپلیکیشنی با قضیه بازی ها و حاصل و پیش گویی و ... فعال سازی نمایید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 199 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 13:29